Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Pernilla - 22 mars 2014 16:02


Nu var det ett tag sen igen.. lite blogg-torka från min sida då jag inte har något särskilt att skriva om.

Har gått med i en grupp på fejjan som heter "återbruka mera" så nu har jag en massa planer på att måla om typ allt som går att måla om här hemma. :P Både bord, speglar, lyktor och en massa andra saker. 

Jag behöver ett hus nu, helst igår, så att jag kan göra verklighet av mina projekt och fantasier.


Har iaf jobbat en skvätt igen och ska nu vara ledig en himla massa dagar. Om vädret fortsätter att visa sig från sin bästa sida så ska jag fösöka tvinga ut mig själv på en promenad varje dag.

Sen har jag börjat fundera på en lite mer permanent utebur till marsvinen. (på sommaren menar jag då)

Kanske borde besöka något byggvaruhus och köpa på mig lite virke eller kanske raida farfars uthus efter suplies.

Hm ja. Vi får se.


 



Ovido - Quiz & Flashcards