Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Pernilla - 2 mars 2014 21:46


  

Jag är hemma. Eller ja, jag har varit hemma nu i några timmar men ändå.

Sitter i tv-soffan med korv och pommes i magen och har precis spelat klart Beyond 2 souls med B.

Helt okej spel, lite onödiga sekvenser ibland kanske men väldigt roligt. Ett sånt där spel där det finns flera olika vägar att välja. Man är alltså själv högst aktiv i spelets fortgång och slutresultat och sånt gillar jag!

Ellen Page (  ) gör rösten till protagonisten och de har också "lånat" hennes utseende till designen, så nice, gillar verkligen henne.! En klok människa den där Page.

 

Nu hade vi tänkt prova nästa spel i högen som heter "Remember Me". Har inte fått något grepp om det än och vet inte riktigt vad det handlar om så det kan bli spännande.

 

I morgon är jag ledig och B jobbar vilket betyder att jag har hela lägenheten och all dess innehåll till eget förfogande. Det kommer förmodligen betyda ligga på soffan och glo på film eller kanske spela lite Sims. Har ploppat upp lite nya ideér för skriverier också så får se om jag kanske får lust att skriva lite också. Hoppas kan jag ju.

 

Smell ya later!

 

 

En sliten Pernilla på rast.

 

 

Av Pernilla - 2 mars 2014 15:13

Sitter nere på jobbet på min 30 minutare och försöker stoppa i mig en pirog. 

Det går lite segt. Har idag redan stoppat i mig 1ipren och 2 panodil. Är riktigt trött efter pubkvällen i fredags. Trodde inte att jag skulle ta mig ur sängen om jag ska vara ärlig. Ögonen sved och var fulla med grus, hjälpte inte hur mycket jag än gnuggade och blinkade. 

Dessutom kan jag varken skratta, hosta eller harkla mig vilket för tillfället är mina tre favorit aktiviteter (med en seg dragen förkylning i bagaget) . Jag känner nämligen av muskler i bröstet och vid revbenen som jag inte hade en aning om att de fans. Träningsverk efter min kaskadspya om jag gissar rätt.. Alltså jäklar vilka muskler det måste vara inblandade när man kräks. Vilken jäkla kraft det är i det menar jag. 


Men jaja, jag ska väl kasta i mig piroger för snart ska jag på't igen! 

Jag hade en bild också för att förstärka bilden av hur sliten jag faktiskt är men det fick jag inte för telefonen så den kommer sen. 

Skapa flashcards