Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Pernilla - 1 mars 2014 17:24


Jag hade tänkt skriva ett långt inlägg om gårdagens pubkväll nere på byn men eftersom att jag mår som jag förtjänar så låter jag några bilder tala istället.

 

 

Pernilla har svirat till sig lite för en kväll på "stan" (händer inte ofta, gissar att det var första och sista gången jag sminkade mig för i år.)

 

 

Mamman, cider och snacks i väntan på pubkväll.

 

 

Stek, potatisgratäng och sallad.

Hemskt god päroncider måste jag påpeka.

 

 

Underhållning.

Här hade det inte hunnit komma så mycket folk än men mer blev det!

 

 

Hann som tur var färga över morots-kyckling- håret i en väääldigt röd färg.

Älskart!

 

Inatt vaknade jag kl 04.00 ungefär, sprang in på toaletten och spydde som en gris.

Jag vill inte tro att det hade med mitt alkoholintag att göra eftersom att jag inte drack särskilt mycket.. måste ha vart maten jag tryckte i mig när jag kom hem igen.

Nu är det iaf bra och i morgon ska jag jobba..

 

Bläää.

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards