Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Pernilla - 26 februari 2014 13:07


Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva.. Allting är mashed up i skallen. Huller om buller.

Kanske inte finns så hemskt mycket att skriva om heller, jag är bara ledig, hemma och njuter så mycket jag bara kan.

Dagarna går mest ut på att titta på serier, en o annan film, LÄSA och spela lite Sims när lusten faller på.

Jag hade önskat mig sol idag så att jag hade kunnat kasta ut kaninen på lite motion i hagen men vädret vägrade lyssna och nu är allt grått och mulet såklart.

 

Planen för dagen var att spela lite nyinköta spel till PS3:an men eftersom att jag lever med en karl som är för snäll för att säga nej när de ringer om extrajobb så föll öven det i stöpet.

Har vart så sugen på att testa både "Beyond two souls" och nu kommer jag såklart inte på vad det andra heter eller hittar fodralet.!

 

Men jaja. 

Har iaf precis diskat och torkat rent i köket så nu har jag väl förtjänat att göra något roligt.

 

Återkommer när jag har något mer spännande att skriva om.

So long!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards