Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Pernilla - 6 februari 2014 00:42


Ikväll/natt är min kära på nattjobb igen vilket betyder att jag har 160 cm säng + 220 cm täcke att vältra mig i helt själv. Med det vill jag säga att det inte gör så mycket att jag är själv. ^__^

Jag ska njuta av all plats jag får. Jag kanske t.o.m bestämmer mig för att lägga mig diagonalt över sängen bara för att jag kan och för att jag borde passa på. Jag ska ta mig en seriös funderare på om jag kanske ska ligga i spagat också eftersom att det blir så väldigt mycket plats för mig i sängen. Hmm.

 

Idag har jag jobbat varor och vi blev klara redan kl 20 så när jag kom hem satte jag mig vid köksbordet och skalade lite räkor som legat och tinat sedan jag for till jobbet.

Spelade lite Oblivion och nu är jag trött så det kanske vore en idé att sova lite.

I morgon väntar storhandling för då är jag ledig igen och sen får vi se vad vi hittar på mer. Inget avancerat antagligen eftersom att B kommer vara trött. Men lite serier eller en film ska vi väl hinna med.

 

Nighty night.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards