Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

Hej och hå.

Av Pernilla - 28 januari 2014 20:11


Idag har jag återigen krigat nere på arbetet. Hade 3 timmar på golvet att se fram emot på kvällen (inte) och hoppade närmast på chefen innan han gick hem för att be om något att göra som skulle hålla mig sysselsatt ett tag. (Det är mest småplock annars och det är gjort på ett ögonblick)

Så jag blev satt att inventera. ^^

Hela mjölkkylen, färskvaruavdelningen och lite annat. En känner sig rätt viktig när en får gå runt med inventeringsdosan och pipa! Och jag höll på i nästan 1 och 1/2 timme så det var mycket tacksamt.

När han sedan kom ner igen vid kl 19 när vi stängde för att se hur långt jag kommit var jag klar sedan lääänge. Han blev rätt imponerad. Höhö.

Duktig Pernilla!

 

Nu har jag då kommit hem och håller i skrivande stund på att grilla kyckling i ugnen och ska slänga in några champinjoner om en stund också. En sallad står och gottar sig i kylen tillsammans med pepsin och i frysen finns det lite efterrätt. En ej LCHF-vänlig efterrätt men den är ytterst liten så det får gå. Har vart sjukt sugen på typ allt med socker i idag. :/

Så det blir lite mys med min älskling ikväll när han kommer!

 

I morgon börjar jag inte förrän efter kl 15 men måste ändå gå upp typ 7 för att åka till tandläkaren. Och det har jag ingen lust med. Särskilt inte som jag ska jobba 3 dagar till innan jag får vara ledig.. det blir 8 dagar på raken det. Puh.

 

Bye bye then.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Skapa flashcards