Direktlänk till inlägg 4 november 2013

Weekend.

Av Pernilla - 4 november 2013 17:39


Jag har haft det bra i Mora.

Inget livsviktigt har hänt utan jag har bara fått koppla av och spelat en massa Sims samt kollat ikapp Grey´s Anatomy. Tittade återigen på "The mortal instruments- City of bones" och gillade den ännu mindre än när jag såg den första gången.

 

Som tidigare inlägg skvallrar om mötte jag upp mamma och Jonas i Rättvik och vi gick till Fricks för att födelsedagsfika lite och fira lillebror som fyller år idag.

Därefter fortsatte vi ner på samhället där jag köpte hårfärg och sedan tog vi en tur in på bolaget och kollade utbudet.

 

Jag och mamma hoppade på bussen och åkte hem till Furudal (  ) där vi gjorde stop på Näcken för att handla lite grann.

Promenerade hem i regnet och satte genast igång med att färga håret. (Mahognybrun med koppar tror jag färgen hette) Vet inte om det syns så väldans mycket. Mest i utväxten isf och kanske att rödfärgen jag hade innan har blivit lite kuvad av det bruna.

Jag har lyckats göra mat och tittat på Witches of east end och nu vet jag inte så mycket mer.

Är rätt trött redan nu då jag inte lyckats sova något vidare under helgen när B jobbat natt. Har lyckats vrida mitt eget dygn några timmar och eftersom att jag inte fick sova nå länge i morse så är jag redigt trött nu när jag blev tvungen att stiga upp redan 8.30 och kanske somnade 2-2.30 inatt.

 

I morgon ska jag försöka mig på att gå och hälsa på hos en liten gubbe som vart inte och pratat på att jag borde komma och hälsa på hos honom och hans fru ett bra tag nu. (ändå sedan i somras tror jag) så det är väl kanske dags nu. Hoppas på bra väder iaf!

 

 

 

Hejsvej!

 
 
Ingen bild

kackmarie

7 november 2013 12:59

Fina Pulliz <3

 
Jennie

Jennie

15 november 2013 22:50

=) Är den så illa filmen, Pernilla? Jag har bara sett den en gång förresten, men tyckte den var ok, tills de sista typ 30 minutrarna, dem hade de ju kunnat klippa bort. Men nu har jag läst alla böckerna i varje fall. Köpte också Stormborn (hette den så) med senaste bokbeställningen, så ska testa denna också som du verkar ha tyckts om. Kul att få lite tips av dig på nya YA böcker, gillar det spännande och lättlästa. Men nu närmast står en omläsning av Cirkeln och Eld, för idag köpte jag sista delen Nyckeln och längtar efter att få läsa den! Kram

http://blogg.dt.se/blandbyggnadsverk

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards