Alla inlägg den 26 september 2013

Av Pernilla - 26 september 2013 15:34


Kom för ganska precis en timme sedan hem från en liten shoppingtur till Mora.

Handlade inte för mer än 800:- men det blev en del iaf, bla två par skor.

Hittade dock inga vinterskor.. det finns en massa snyggt som jag skulle vilja ha men antingen är själva delen där foten ska ner för smal (hallå kalle anka fötter) eller så är skaftet alldeles för långt (såklart med en dragkedja) och det funkar inte på mina trinda små ben. Varför kan de inte göra skor för människora som har tjockare ben? Skor med skaft menar jag då..

Vinterskorna jag har är inte så bra att pulsa i snö med och det får jag ju lov att göra när jag går efter järnvägen så det slutar alltid med att fötterna är dyngsura och skorna fulla av snö när jag kommer ner på jobbet. Och det klarar jag mig väldigt bra utan!

 

Köpte lite nya fleecefiltar till grisarna, plus en mjuk tvättkorg i plast som jag ska göra ett hål i och ha som hölåda eftersom att kanterna är "höga" så räknar jag med att det inte ska bli något spill i själva bolådan.

Lite hö och pellets slank också ner i korgen.

 

Nu har jag hunnit dammsuga, sätta igång en maskin tvätt, diskat och torkat hela köket.

Toppen!

Nu ska jag nog stoppa i mig lite mat och lägga mig och läsa en stund!

 

So long suckers!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards