Alla inlägg den 11 september 2013

Av Pernilla - 11 september 2013 11:34


Lyckades nog somna lite tidigare än de två dagarna innan, skulle tippa på runt kl 2 nångång. Och då la jag mig redan 23. Somnade nog till en snabbis där men kl 00 var jag vaken igen.

Det är så konstigt också för jag är riktigt trött när jag försöker somna. Var så trött igår att jag t.o.m hade ont i huvudet. Andra gånger jag har haft svårt att komma till ro och somna försöker jag tömma huvudet på alla tankar och bara koncentrera mig på min egen andning och det gjorde jag igår också men sen flyger det förbi en tanke som jag ofrivilligt greppar tag i och får fokus på. Så var det koncentrationen över..

Snurrar och snurrar i sängen. Ligger inte bra så och ligger ännu sämre sådär.

Kan problemet vara att jag inte gjort av med tillräckligt med energi under dagen? Jag har ju som sagt haft semester 1 vecka och inte gjort mer än nödvändigt då.. Ja jag vet inte jag..

Jag har då iaf sovit mer sammanhängande inatt än de två tidigare nätterna då jag vaknat massor av gånger pga ingenting.

 

Kl 10.30 idag plingade det på dörren och jag som fortfarande sov flög ur sängen.

Har ingen aning om vem det kan ha varit då jag inte riktigt var förberedd nog att öppna. (Fett hår som stod åt alla håll plus att jag inte hade så himla mycket kläder på)

Så jag hoppade in i duschen istället och började min dag. Det känns som att jag är mer utvilad än igår och idag ska jag ju jobba så jag hoppas att det kommer göra mig riktigt trött och att jag kommer somna direkt jag lägger mig. Jobbar nämligen varor idag och det är ganska tungt jobb för kroppen.

Hoppas hoppas.

 

Frukost är intagen och jag har redan börjat med maten så att den är klar, vill inte ha någon tidspress på mig sen eftersom att starttiden för jobbet är ganska flexibelt idag.

Men jaja. Ska väl läsa lite nu iaf!

 

Hejsvej

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards