Alla inlägg den 8 september 2013

Av Pernilla - 8 september 2013 15:18


Sista dagen i Mora för denna gången.

Kan inte direkt påstå att jag taggar hemgång men det är väl dags nu.

Sen jag skrev sist har jag inte gjort speciellt mycket. Men jag har iaf börjat läsa på en av de nya böckerna som kom med i min senaste beställning, nämligen Dead witch walking av Kim Harrison. Självklart med en massa övernaturliga inslag eftersom att det är min favvo genre. ^^  Mihi.

 

Det märkliga när jag började packa väskan var att jag verkar ha mer kläder med mig härifrån än vad jag kom hit med. Om det är positivt eller negativt beror väl på hur en väljer att se på det.

Kan ju vara kul med lite nya kläder.

Men eftersom att jag inte ens har klätt på mig mer än en dag (när syster kom hit en sväng) så har jag inte vistats ute öht så det blev ingen sväng ner på Mora för att köpa nya skor så det får jag lov att ta tag i snart..

 

Men nu ska jag väl ta tillvara på de sista typ 8 o 1/2 timmarna kvar och göra något roligt.

Såg f.ö en film nyss, The perks of being a wallflower och jag älskarn! Måste förmodligen köpa boken också nu för den har jag bara hört gott om.

 

Smell ya later!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards