Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Pernilla - 29 augusti 2013 20:06


Bumbibärssaften (kråkbärssaften) den magiska kraften och visst blir man stark om man dricker utav den!

 

Alltså, titta på den fantastiska färgen alena!

 


Jobb, jobb, jobb. Lyckades byta bort måndagen så nu har jag bara en jobbdag kvar (i morgon) och sen är jag ledig i 9 utomordentligt behövliga dagar!

Försöker få chauffören som skulle skjutsa mig till Vinäs på måndag att bli med på noterna och vilja göra det på lördag istället och om hon vill det kommer jag bli så glaaad. ^^ *hoppashoppashoppas*

Planerar att inte göra ett förbannade jota! Sova så länge och mycket jag bara orkar, läsa, skriva, spela Sims och titta på filmer och serier som jag missat alldeles för länge nu! Kanske laga lite mat också men där går gränsen! (kommer förmodligen städa lite också..)

Chefen ringde idag och undrade om jag hade lust att jobba tre helger i rad sen och självklart ville jag det! Ös på med jobb bara! Kommer få schema ändå till v 44, alltså nästan fulla veckor och jag blir så glad! Kanske att jag kommer våga skaffa riktigt internet då och att jag kommer unna mig själv en musikanläggning som går att koppla till datorn. Åååh.

 

Men nu håller jag på med sen middag och så ska jag väl kika om det finns något att titta på på dumburken innan jag kryper ner i sängen och läser lite Sookie Stackhouse!

 

So long!

Skapa flashcards