Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Pernilla - 20 augusti 2013 16:34


Humor.

Igår hade jag mensvärken från pipsvängen och skulle såklart jobba varor..

En kollega sprang iväg för att hämta några piller (hon är lite av ett vandrande apotek nämligen) och kommer tillbaka med 4 stoora piller som hon instruerar att jag ska ta 1 på morgonen och 1 på kvällen.

Jag tar en direkt och en timme senare är jag alldeles flummig. ;P

Det var en muskelavslappnande tablett och den steg mig verkligen åt huvudet, lite som Citodonen brukar göra (brukar ta en sådan när mensvärken är sådär för djävlig) . Den blir man ju rätt "mysig" av.

Sa helt osammanhängande saker och det kändes nästan som att jag var full ett tag. Haha. Kan ju bara tänka mig hur det var att se. (som tur var hade affären redan stängt då!) ^_<

Lite osäker på hur bra den egentligen var för jag hade ont bra länge efter att jag tagit tabletten.

 

Idag gör jag ingenting. Det mest avancerade har vart att laga mat, köra en tvättmaskin och dammsuga lite. Kaninen är ute i det fina vädret och blev för en stund sedan runt vallad av en glatt gläfsande grannhund (från utsidan visserligen) och Jessie var nog inte så väldigt road över uppmärksamheten utan sprang istället runt och stampade irriterat! :P Haha!

 

Tänkte försöka mig på att skriva lite.. har fått rätt mycket inspiration de senaste dagarna..

 

Haha! Såg ett gammal guldkorn igår kväll innan jag la mig! Fucking Åmål! Så jäkla roligt! :D

 

 

 

Skapa flashcards