Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

Snabbis.

Av Pernilla - 23 juli 2013 16:25


Blire en liten snabbisbloggning då Jessie och Chibi sitter ute i varsinn hage och eftersom att jag inte vågar vara borta längre än nödvändigt pga tidigare erfarenheter uppdaterar jag bara lite kort nu.

Vet inte ens när jag skrev sist men jaja..

I söndagskväll kom B hit tillsammans med två kartonger pizza som vi tryckte i oss medan vi tittade på den nya Wallander-filmen.. tappar namnet på den nu men den var rätt okej.

Igår var jag ledig och vi fick hela dagen tillsammans efter 7 dagars uppehåll. Lillasyster var hit en sväng också och vi fikade lite födelsedagstårta som fortfarande fans kvar sedan min födelsedag och sen hängde vi mest ute i trädgårdsmöblerna i solen och snackade lite. När hon åkt gjorde vi middag och så tittade vi på en skräckfilm.. vad den nu hette.. var värdo iaf.

Har haft det bra och nu har jag jobbat och nyss kommit hem, B har åkt och nu ses vi inte på 7 dagar igen om jag inte lyckas fixa skjuts till Mora på måndagkväll efter jobbet. Tänkte att det var bäst att passa på när kusin L ändå ska vara här och jobba. Så det är planen iaf.

 

Nu ska jag laga lite middag och springa ut till baksidan och kolla så att Chibi inte har lyckats riva både hage och trädgård.

 

Hejsvej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Skapa flashcards