Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Pernilla - 21 juli 2013 09:56


Känner redan nu att den här dagen kommer vara skit.

Igår blev jag väckt kl 5.15 på morgonen av marsvinen som gnagde på nåt av husen samt att de sprang fram och tillbaka i lådan över björkkvistarna med torkade blad som prassssssssslade öronbedövande. Och jag får skylla mig själv, jag hade inte täckt över fönstren tillräckligt men det spelar ingen roll i skrivande stund. Efter 5.15 kunde jag inte sova en blund till fast att jag hade tid att sova i 2 timmar till. Men inte det inte.

Igår slutade jag 15.45 och hann hem för lite diskning innan E kom och knackade på dörren för att leverera en tårta hon gjort själv till mig. ^^ Bild kommer på den senare då jag inte har någon ork eller lust att leta efter sladden nu.

Hon åkte och därefter kom pappa och F ner för att fira mig lite i efterskott och de stannade nog inte lite drygt 1 o 1/2 timme.

Efter det blev det ryggläge för min del och samtidigt glodde jag lite på Buffy. När klockan blev 20.00 hade jag kunnat gå och lägga mig för natten men då hade jag vart vaken så tidigt idag så jag höll ut till klockan 23.00 innan jag slängde in handduken och kröp ner under täcket. Vaknade mitt i natten av en sjuhelvetes huvudvärk men lyckades somna om utan att behöva ta några piller och sov vindare till kl 9 nu på morgonen. 9 timmars sömn och nu har huvudvärken kommit tillbaka eller så stannade den hela tiden. Känns som att huvudet är fyllt av cement och som att jag skulle kunna sova hur mycket längre till som helst. Jag är helt färdig.

 

Men nu har jag iaf fått i mig lite frukost och slängt ut kaninerna lite i hagarna så att de iaf får någon ute-tid nu när jag ska jobba hela dagen, vilket jag verkligen inte vill.. eller orkar.. uuusch!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards