Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Pernilla - 1 juli 2013 18:04


       

Finaste bästa Furudal!   

 

Idag är min andra dag ledigt och den är såå behövd! Är alldeles slut efter att ha arbetat under förkylning att jag inte direkt orkar mycket just nu.

En liten promenad ner till Näcken fick jag lov att ta och där köpte jag på mig lite mumsiga räkor att stoppa i magen senare ikväll och trösta mig med då mina fina B har åkt igen.

Blev en snabbvisit för hans del denna gång då han och svärmor kom upp igår med rabarber/jordgubbspaj som vi mumsade på och så åkte han som sagt hem igen idag.

Vi har inte gjort så mycket heller, spelat lite God of War och tittat på Wallander som gick på tv igår kväll.

Har läst ut "Dear John" och börjat på den tjockaste boken jag läst hittills nämligen "It" av Stephen King. Dröjer nog innan jag lyckats plöja igenom den och en semester på några veckor skulle uppskattas för det ändamålet! ;P

Har morgondagen ledig också innan det är dags för 6 dagar i sträck och planerar att få ut mesta möjligt av min lilla ledighet nu så ikväll blir det också filmkväll eller Buffykväll med lite Maltesers som sällskap. ^^

 

Smella ya later!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards