Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Pernilla - 27 maj 2013 08:40


Nu har jag flytt Furudals ljuvhet igen för några dagar på annan ord. (Mora såklart)

Jobbade sista dagen igår (6 av 7) och när jag kom hem ålade jag mig ur kläderna och slängde allt i tvättmaskinen och satte igång den.

Blev upplockade av svärmor som köpt ny bil och ville ut och åka och vips så har vi landat i Vinäs.

 

Och självklart, bara för att jag är ledig så ska det bli skitväder! Om du någon gång skulle undra om Pernilla Eriksson i Furudal jobbar eller inte är det bara att titta ut genom fönstret så talar vädret med största sannolikhet om det. 

 

Så nu ska jag bara softa här och ladda batterierna innan det är dags för arbete igen. 

Läsa en massa såklart och förmodligen lite Sims och en o en annan film. ^^

 

Ovido - Quiz & Flashcards