Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

Jag vägrar!

Av Pernilla - 21 maj 2013 11:51


Nej alltså vad är det här!?

 

 

Idag är jag ledig och vad händer? Jo självklart är det alldeles grått och regnar till och från.

Varför? Det var ju så fint och varmt igår när jag jobbade! Jag som hade planerat att bygga hagen till grisarna idag och låta dem beta bäst de ville i ett par timmar. Få njuta av något annat än spån under de små fötterna och få känna värmen från solen. Det är inte rättvist!

 

 

Där hade jag planerat att sitta med en bok framför mig och snegla till mot grishagen för att se så att de inte lyckats klämma sig ut någonstans.

Se nu så ensamt bordet och stolarna står där alldeles fullt av regnvatten..

Vem är det som hatar mig? ;P

Det här var liksom den enda chansen för detta denna vecka eftersom att jag bara är ledig idag och resten av veckan är fylld av jobb.

 

 

Här är iaf en bild av mitt lilla "växthus".

Den blev inte heller bra eftersom att jag fick knöla ihop mig till en köttbulle och försöka ta ett kort som var tillräckligt skarpt för att lägga upp här.

Hade ingen vidare lust att lägga mig på mage i det blöta gräset så ni får hålla till godo.

 

Nejmen jag är väl vrång då och ligger i sängen under täcket och läser istället för läsa ska jag!

 

Smell ya later!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards