Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Pernilla - 6 maj 2013 23:43


Jag är så tråkig nuförtiden att jag inte har någonting att skriva om.. 


Är fortfarande i Mora (åker hem i morgon) och natten spenderar jag här själv nu då B (såklart vad annars!?) jobbar natt.

Började eftermiddagen med pizza och Hotell Transylvania tillsammans och när han cyklade iväg till jobbet satte jag igång Beautiful Creatures att glo på.

Lite besviken, hade iofs inte förväntat mig särskilt mycket men det var alldeles för mycket som inte överensstämde med boken och det förstörde tyvärr det hela för mig.

Därefter klämde jag igång ännu en film jag längtat efter att se, Safe Haven och den höll sig lite mer till boken den är baserad på och slutet kändes ju en aning i hjärttrakten. Jo det är Nicholas Sparks och det är ju ofta väldigt smörigt och over the top men den var rätt okej att titta på som slöfilm. 


Nu borde jag krypa ner och sova en skvätt för i morgon när B kommer ska vi vara startklara att åka buss med Blixten som ska bo med oss en hel vecka i Furudal (Jaaa regelbundna promenader flera gånger om dagen!) då husse och matte drar utomlands. Det ska bli kul! Jag njuter extra mycket när jag får en hel vecka på mig att låtsas om att jag har en egen hund! ;D Wiie!
Jobbar tre dagar i veckan men de ska väl vara avklarade rätt snabbt hoppas jag!


Smell ya later!

Ovido - Quiz & Flashcards