Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Pernilla - 3 maj 2013 17:29


Nu drar jag snart!

Har jobbat mina extradagar och städat ihop hemmet en aning för att lämna över det till E´s ömma omvårdnad. ;P

Eller iaf grisarna då.

 

Har inte skrivit på ett tag, mest för att det inte funnits något att skriva om..

 

Lillasyster var här och vi krattade ihop hela bakgården, samt sågade av några låååga låååga grenar på det stora trädet och slängde hela härligheten på en släpvagn som körts fram för ända målet.

 

Igår när jag promenerade hem från jobbet efter järnvägen fick jag ett sms av E där det stod "Visst är väl du sugen på McDonalds mat? ;P"

Så jag hann innanför dörren, bytte lite kläder och sedan kom hon och hämtade upp mig.

Blev en sväng på Maxi också och när vi åt landade en flock skrattmåsar på parkeringen alldeles intill bilen och stirrade på oss tills jag slängde åt dem några strips.

Har en fin bild men orkar inte hämta sladden så den får komma sen!

Det är sånt som händer när en umgås med spontana E. ^^

 

Nu sitter jag alltså här med öm kropp och väntar på att klockan ska bli 18 så att jag långsamt kan knata iväg till bussen.

 

Smell ya later!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards