Alla inlägg den 19 april 2013

Av Pernilla - 19 april 2013 23:48


 



 



 

*sniff sniff*


   

Kan det vara en hackspett som varit framme?


 

Av Pernilla - 19 april 2013 10:45


Rullade ur sängen kl 9 och klädde mig genast för att ta en morgonpromenad innan frukost.

9.15 stor jag startklar och B har fixat en app till min mob som visar på en karta hur långt jag går, hur snabbt jag gått och hur lång tid det tog men min mobil är lite underlig.. ibland visar den inte alla program jag har i telefonens meny.

I förrgår hade Quizkampen "försvunnit" och någon timme senare var det tillbaka igen. Och så verkar det nya programmet också bete sig nu.

Jag hade ju tänkt lägga över bilden här men det går inte nu.

Gick iaf runt byn en sväng, typ 2,1 km eller nåt och det tog 28 minuter. Medelhastigheten var om jag inte minns fel 4,5km/timme (?) och min snabbaste hastighet var 9km/timme. (när då undrar jag naturligtvis .. :P)

 

Nu ska jag bara njuta!

Skapa flashcards