Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Pernilla - 26 mars 2013 13:02


Vaknade redan vid 9 och kände mig en aningens grusig i ögonen så jag tänkte att ja men jag är ju ledig så jag kan ju ligga kvar i sängen och dra mig lite, B kommer ju ändå inte förrän 12.

Kl 10 plingar någon som en galning på dörren och jag flyger upp ur sängen och försöker hitta något att sätta på mig. Jag är väl inte tillräckligt snabb så en nyckel sätts i dörren och någon sliter upp den och ropar hallåååå? Eftersom att jag precis vaknat igen känner jag inte igen rösten och försöker förgäves sätta upp mitt skitiga hår i något som iaf ska likna en knut och sedan ropar rösten igen "Varför öppnar du inte!?", det är B. Kl 10 på morgonen. Jag blev så "rädd" eller överraskad av väckningen att huvudvärken snabbt blev ett faktum.. dagen hade ju kunnat börja bättre.. Trodde först att det var Östlunds som kommit eller nåt.. -.-' därav den lätt panikartade reaktionen.

 

Nu ligger iaf min fina B här i sängen bredvid och snarkar som den lilla gris han är. Ja han har jobbat natt till idag och en kompis var snäll nog att köra honom hit tidigt så att han slapp ta bussen. Hygglo. Om bara jag hade kunnat blivit upplyst om planerna också.

 

Är fortfarande riktigt trött i huvudet, antagligen pga väckningen eller för att jag sovit en timme för länge. Hur som.

Det kommer bli en tuff vecka och jag vet inte hur mycket tid som kommer bli över för skrivning.

Den som lever får se.

 

So long!

 

 

Av Pernilla - 26 mars 2013 12:57


           

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards