Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Pernilla - 18 mars 2013 17:49


Jag vet inte vad som hänt men jag tror att jag har tappat stinget lite.. eller så har jag bara inte tid att blogga just nu.

Jag ska bättra mig!

 

Var på bageriet i lördags tillsammans med E och vi drack cider och åt mat. Det var trevligt.

Två karlar från byn ville följa med mig hem och sova över men det fick dem såklart inte.

Igår kom kusin L hit och vi har såklart haft många, långa och djupa samtal. Så som bara vi kan.

Det var trevligt! Det är alltid kul att få deltaga lite i andras draman, inte för att jag har så mycket drama på min front, men iaf. Ja, ni hajjar. Jag är inte så drama av mig och därför kan det vara kul att få höra/gotta sig i andras. (roliga draman då, inte tråkiga)

Idag tog vi en promenad på isen ner till affären och jag ojjade och nojjade över att isen inte skulle vara så tjock som den faktiskt var och att jag skulle trilla igenom. Det är alltid läskigt att gå på is fast att en vet att den är flera deci tjock. Helskinnad kom vi iaf hem igen och tryckte i oss lite chips och never stop innan hon promenerade iväg till bussen och jag blev själv kvar.

Nu klampar nog B in genom dörren  vilket ögonblick som helst och magen började precis knorra hungrigt så det är väl lika bra att fylla på reserverna lite.

 

So long!

Ovido - Quiz & Flashcards