Alla inlägg under februari 2013

Av Pernilla - 2 februari 2013 12:10


Jag kan ganska precis skönja ljuset där borta nu!

Jobbar näst sista dagen idag och jag kan knappt vänta tills söndagen är över! Kommer att ha jobbat 6 dagar av 7 denna vecka och är i ett väldigt stort behov av att få vara lite ledig.

Eller rättare sagt är det väl kanske diskbänken och övriga lägenheten som är i stort behov av att jag ska vara ledig. Det är vid sådana här tillfällen jag verkligen vill ha en diskmaskin! Vem fan orkar handdiska när hen jobbat 8,5 timme om dagen!? Vem orkar laga mat när de stått upp i ca 7,5 timme på en dag och gjort samma rörelse typ hela den tiden!? Inte jag iaf!

Skönt med färdiga köttfärsbiffar i kylskåpet som bara är att värma! Yeey!

Förhoppningsvis kommer B tillbaka i morgon och det ska bli ett kärt återseende.

 

Dags att göra sig redo för att gå ner på byn och kriga lite.

Hejsvej.

Skapa flashcards