Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Pernilla - 26 februari 2013 11:26


Idag är det tisdag.

Igår var det måndag och det innebar en tur till Rättvik för att gå till tandläkaren.

Som jag har försökt skjuta på så många gånger att jag nästan gjorde det igår också, men jag ville ha det gjort så det var bara att bita i det sura äpplet och häva sig iväg det.
Och jävlar vad glad jag är nu i efterhand att jag gjorde det.

Jag hade för det första ingen aning om vad jag skulle dit å göra för det berättade inte tandhygienisten sist jag var dit på koll utan när jag kom ut till receptionen för att betala fick jag bara en ny tid.

Men jag skulle alltså laga ett liiitet liiitet hål på höger neder sida.

Och jävlar i min själ vad duktig tandläkaren måste ha varit på att lägga bedövning för jag kände tamejfan inte ett jäkla skit när han var där och borrade.

Halva ansiktet domnade bort successivt medan jag gick till bussen, ända från halva läppen till tungan på höger sida och ända upp i örat och polisongen. Det var läskigt och jag var lite rädd att jag skulle behöva träffa på någon och prata då jag inte riktigt visste om det skulle gå eftersom att halva tungan var "borta".

Allt släppte inte förrän flera timmar efteråt på kvällen och då jag var hungrig när jag kom hem blev den enkla handlingen att äta ett äventyr i sig självt.. -.-'


Planerade att ringa vårdcentralen idag (jaaa jag veeeet, jag drar på det också..) men eftersom att jag fick ett telefonsamtal om att jobba idag så hinner jag inte det.

Börjar kl 13 nämligen så jag planerar att ringa i morgon ist. ;P

Jag vet ju vad jag ska säga så jag förstår inte varför jag bara inte gör det..?! För det är ju något jag vill så vad är problemet? Vad är det som motarbetar mig? Som hindrar mig?

 

Blir ensam ett par tre dagar nu då B återvänt till det förlovade landet och ska arbeta, det ska ju jag också så det spelar inte så jättestor roll men det är ju alltid trevligare att ha sällskap i sängen på nätterna.

 

Jaja. Har inte tid att ligga här mer nu.

Längtar efter våren och sommaren nu... Mimimimi!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards