Direktlänk till inlägg 24 februari 2013

Bla bla Rebel.

Av Pernilla - 24 februari 2013 01:10


Trött, trött och trött.

Igår kom efterlängtade kusinen L på besök och vi snackade och snackade, drack rödvin (blabla Rebel någonting) som faktiskt inte var så äckligt som en skulle kunnat tro. Jag är ju inget fan av vin öht men det var inte så surt att jag grinade illa iaf och det måste ju ses som ett pluss.

Därefter friserade vi varandra lite och jag färgade håret på henne.

Till kvällen tittade vi på film och sedan la vi oss men pga flertalet telefonsamtal somnade vi nog inte riktigt förrän närmare 1.30 eller nåt.

Gick upp vid 11 tror jag och kände mig inte utvilad öht så i morgon blire feting sovmorgon kan jag lova! Det är jag värd!

Har inte gjort så mycket sen hon åkte tidigare idag.. tittade på film som gick på tv och sen har jag läst igenom lite som jag skrivit tidigare och gjort om lite.. fortsätter nog i morgon för nu orkar jag inget mer.

Gnida gadden och sedan blir det sängen nästa!

I morgon kommer förhoppningsvis B.

 

Tjo

 

 
 
Ingen bild

kackmarie

24 februari 2013 07:57

Rödvin ser ju så gott ut. Men jag fixar det icke. Nu har jag visserligen icke testat alla sorter men kan inte tänka mig att ngt är gott. :p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards