Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Pernilla - 21 februari 2013 12:13


Så tomt det blev helt plötsligt.

Inga undulater som väcker en på morgonen och ingen B kvar som värmer en i sängen.

Bara jag och grisarna, ett diskberg, ett ostädat vardagsrum som jag ska ta tag i lite senare, när jag orkar, om jag har lust. . whatever.

Behöver städa bort fåglarna på riktigt.. det ligger fortfarande lite fjädrar och dräller i hörnen samt några bajskluttar som fortfarande sitter fast i plastmattan och på fönsterbrädan där tidningen hamnat lite på sned. 

Fönster som behöver putsas och golv som behöver dammsugas. Story of my life.

Jag behöver komma bort lite.. åka och handla nånstans.. lyssna på lite prat och bara finnas.

Och samtidigt är jag så djävulskt trött idag att jag nog skulle kunna ligga och sova hela dagen.

Och det skulle jag gärna göra men då känner jag mig så "skyldig" för att jag bara ligger och dräller i underkläderna medan alla andra är ute och sliter på sina jobb. I-lands problem?

Hmm.. blev så sugen på att skriva så ska nog kanske försöka göra det innan jag tar tag i allt annat skit som finns att göra.. Blääää!

 

 

Finaste sumo-fågeln.   


Skapa flashcards