Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Pernilla - 19 februari 2013 21:34


I morgon vid 13 tiden flyttar mina tjejjor till ett nytt hem med massa hunkiga snyggisar.

Det förtjänar dom.

Så idag har jag burit in leksakslådan igen och lite smått börjat tömma buren på leksaker och gungor för att vara ordentligt förberedd i morgon när den nya ägaren kommer och hämtar dem.

Det känns lite vemodigt men det kommer bli bäst så i längden, både för dem och mig.

 

Annars idag har jag inte gjort så himla mycket.. B kom med 12 bussen med det är väl i stort sett allt.

Blev lite scones-bak nu på kvällskvisten men de såg mer ut som övergödda svampar med piggar uppe på..

Smakade gott dock så en får väl vara nöjd.

I morgon funderar jag på att ringa vårdcentralen och ligga på lite, be om en tid och verkligen bli säker på att jag kommer få en för det där brevet jag har väntat på i en månad nu har fortfarande inte kommit.

 

Måste försöka komma iväg nånstans och köpa på mig lite mer spån och någon säck hö också.. blööh.

Bil och körkort ja tack!

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards