Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Pernilla - 13 februari 2013 22:08


Har jag jobbat idag..

Har precis klämt i mig lite kvällsmat och en liten skål med hallon och vispad grädde.

Lingonveckan bestämde sig för att äntligen visa sitt fula tryne och eftersom att jag inte tänker äta mer sött än nödvändigt så blev det hallon ist.

Räknar ju med att det blir lite slisk i morgon när jag kommer hem från jobbet (efterrätten och inget annat!), ska också bli spännande att se vad det blir för exklusivt till middag. ;P

Har iaf vart en romantisk partner idag och inhandlat lite allahjärtansdag- fluff till den bästa i morgon.    Inget spektakulärt men något litet iaf så att han ska veta hur mycket jag uppskattar honom.

 

Är lite trött i både kropp och knopp nu så ska nog lägga mig ner och läsa lite innan det är dags att sluta de blå.

 

Todeloo.

Av Pernilla - 13 februari 2013 10:55


Jag har sovit jättekonstigt inatt och nu har jag vaknat med ytterligare en blåsa på tungan.. -.-'

B somnade redan vid 20.30 igår (efter nattjobb så klart) och jag låg kvar i sängen med datorn till 21 innan jag gick upp och kokade lite ägg som jag sedan åt med en dutt kaviar framför en film.

När jag väl gick och la mig igen hittade jag ingen ro alls.. låg bara och tänkte och tänkte och tänkte fastän jag var riktigt trött.. Det är så  irriterande!

 

Idag är det jobb som är på schemat men först lite frukost.. vet inte vad dock så funderar på några fler kokta ägg. ^^ Gotti.

(ska ju eg inte äta kaviaren men jaja, det är så småå småå kluttar så det borde inte räknas)

Kanske titta påThe lucky one igen.. hmhm. ^^

Frukost, duscha och film! Yes!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards