Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Pernilla - 4 januari 2013 19:45


Hej och hå vad jag jobbar på!

Ska bli otroligt skönt att få vara ledig i hela 9 dagar när helgen är över.

Börjar känna ett behov av att bara få vara hemma och skrota runt lite som jag vill. Plocka och städa lite och bara kunna läsa bort hela dagar!

Har ju en fin liten stapel som jag ska gå igenom! :D

 

Har jobbar "kortdag" idag, 13-19.30 och lika så blir det i morgon innan jag jobbar 10-19.30 på söndagen.

 

Har vart duktig sen jag gjorde alla köttfärsbiffarna med undantag för en liten ost, kex och vindruvs- kväll igår men idag är mens-monstret i mig framme och det vankas after eight med päronhalvor och vispad grädde till efterrätt. ^^

Ska trycka i mig en rejäl portion av kassler och broccoli- gratängen som min kära hemmaman har gjort idag.

Mummeli mummeli!

 

So long!

Skapa flashcards