Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Pernilla - 2 januari 2013 11:27


Drog som sagt på bio igår mitt i natta (typ iaf) till Mora för att titta på The Hobbit.

Mycket bra film faktiskt, fint gjord och många manliga män.

Var det en kvinna med i hela filmen? (nej okej kanske 2 för det var ju en som visslade på en flöjt också) Inte för att vi ska hänga upp oss på nåt sånt nu men tyckte att det var värt att nämnas. Rätta mig gärna om jag har fel.

 

Människorna bakom spakarna hade hiimla högt ljud på och tur var väl det annars hade jag nog somnat. Så trött var jag.

Och när filmen var över var jag så hungrig att jag nästan dog och så kissnödig att jag nästan sprack.

Kom iaf hem helskinnad och drack två glas oboy (lär ju passa på nu när det blir hårda tag idag igen)och gick sedan och la mig.

 

 

Som sagt, mycket bra film, mycket bra kväll och det kändes lite snopet att den slutade när det blev som mest spännande.

Nu ska man behöva längta efter att få se fortsättningen..

 

Nu mina kära ska jag ställa mig vid spisen och wip up some köttfärsbiffar som jag ska överleva på de närmsta dagarna.

Har redan varit flink och städat samt utfodrat alla djuren i mitt hus.

Mot kl 15 blire jobb och sen hoppas jag att B kommer och sover hos mig inatt.

 

So long!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards