Direktlänk till inlägg 25 oktober 2012

Fullt ös!

Av Pernilla - 25 oktober 2012 20:49


Trött, trött och trött. Jösses vad trött jag blir efter en 10-19.30 dag, alldeles mör i kroppen och knoppen.

I morgon kommer min fina B hit med hunden ^^

Det ska bli ett sant nöje att slippa sova själv, har frusit något så förbaskat sen han åkte sist! Han är ju min alldeles egna värmedyna. 

 

Idag fick jag ett förslag om att följa med en gubbe hem och äta varma mackor. Skulle tippa på att han var 70++, kanske 80 t.o.m ^____^ Haha.

 

Har lyckats byta skift med en kollega så att jag börjar 13 på lördag ist, kände att det skulle bli lite mycket med tre 10-19.30 på rad. Tror dessutom att jag kanske håller på att bli lite förkyld eller nåt så det kanske är därför jag är trött.

Nästa vecka är jag ledig heeeela veckan och det ska faktiskt bli riktigt skönt!

Hoppas på att komma iväg med Emma på en liten shoppingvända, skulle ju vara trevligt. Kanske slutligen kan köpa en större bur till grisarna, den de sitter i nu är i minsta laget.. Annars ska jag nog försöka vara i Mora så mycket som möjligt med B då han jobbar nästan hela veckan. Tänk att våra scheman aldrig ska passa ihop nångång! Blir galen!

 

Nej nu ska jag vänta på att SoA blir färdigt och trycka i mig lite mörk choklad med marsipan.

 

Jamen haha, jag glömde ju det jag egentligen skulle skriva lite om!

Jag har ju läst ut Bitterblue nu och medan jag väntar på paket från Adlibris så vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Men igår när jag jobbade sent så kom en kollega ner med "50 shades of Grey" fast på svenska och den ska jag läsa nu medan jag väntar.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. haha.

Har kommit lite längre än till sidan 100 och det har blivit många fnitter, lite skäms-fnitter sådär. Alltså jösses.!

Det är knulla, knulla och lite mer knulla. Det är så makalöst roligt att jag känner att det här är en bok som alla borde läsa! Jag gillar egentligen inte stilen på hennes skrivande men det får gå för historian är ju så rolig!

Jag är ju egentligen inte en människa som är speciellt pryd, men ibland rodnar jag lite av förlägenhet när jag läser den här boken! Det är så härligt! Haha!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards