Alla inlägg den 28 september 2012

Av Pernilla - 28 september 2012 23:24


Det börjar blir ganska fånigt nu..

I morse började jag återigen kl 10 och är alltså den som är näst först på plats och öppnar affären. Direkt jag fått upp dörren;

 

Dam. - Men vad fin du var i håret!

Jag.- Öhm.. tack? (jag hade bara tvättat det och borstat, plus att jag rockar en 15 cm utväxt)

Man 1 - Hon är väl fin hela hon!

Dam - Ja det är hon. (tittar mig och upp o ner igen) Jaaa det är hon!

Jag - O.o ? känner mig liiite som en köttbit i kyldisken.

 

Går in i butiken igen och ställer mig bakom kassaapparaten när nästa man kommer.

 

Man 2 - Men vilket låångt hår du har! (ojar sig och suckar nöjt)

Jag - ^________^

 

 

Dagen går och det är nästan dax för stägning när det händer igen.

 

Man3 - Ska du komma över på en grogg ikväll? Eller whiskey?

Jag- Njaaa jag jobbar i morgon.

Man3 - Jamen det gör jag också så det gör inget.

 

Jag- -.-' (Jag vill heeeeeem.)

 

Im on a roll!

 

 

Annars så har Linda dykt upp här och ska knoppa hos mig hela helgen! ^^

I morgon (alternativt när hon kommer hem från fest)ska vi titta på Magic Mike. ^^ Mihihi.

 

Jag är monster som äter vad jag vill! Moahaha. I haz candy.

 

   

Fin höstkväll.

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards