Alla inlägg den 14 september 2012

Av Pernilla - 14 september 2012 22:39


Idag har min finaste B kommit och förgyllt/förgyller min vardag.

Han har såklart jobbat natt till idag och ligger nu således och snarkar lite lätt men han ligger här bredvid mig, tätt intill, alldeles varm och naken och jag är så lycklig just nu!

Har är det bästa jag vet. Den finaste människan som nog har funnits.

Det finns inget ont i honom och även om vi inte alltid kommer överens (oftast när jag behöver gräla av mig lite för han är ju en sån som aldrig bråkar. Höjer inte ens rösten och det kan reta gallfeber på mig när jag behöver bråka..) så är han det bästa. Att säga att han skulle vara min "bättre hälft" är väl kanske att gå över gränsen då jag själv är så jäkla bra.. (;D) närå.

Men nu är han iaf här och han kommer stanna i mååånga dagar då han har semester och det är jag också så himla glad för.

Han är lite som ett uppåt-piller när han är med mig för jag blir så glad och lugn. Jag kommer i takt med resten av världen på nåt sätt..

 

Förutom att han äntligen kommit fyller min fina lilla farfar 79 bast idag! Yeeey farfar!

79 bast!

 

Han är en sån där människa som det inte riktigt märks på att han börjar bli gammal.. kanske för att han själv tror att han fortfarande är 35.. -.-'

 

Jag vill faktiskt inte jobba i morgon.. jag vill bara vara hemma och ligga i sängen med B, sådär som man gjorde i början när man var nykär och det bara pirrade om man snuddade vid varandra.. aaah.. ljuvligt.

 

Natti!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards