Alla inlägg den 11 september 2012

Av Pernilla - 11 september 2012 14:33


Jag har en längre tid, till och från funderat på vad jag ska ta mig till med fåglarna..

Ska jag ha dem kvar? Vill jag ha dem kvar? Får dem verkligen plats här och får jag plats här när dom är här och tar upp plats?

Jag är en såndär som tycker att skaffar man ett djur så har man tamejfan kvar det tills det dör eller blir sjukt etc.. men om man inte har lyckats hålla intresset vid liv då? Förtjänar de inte en människa som har det intresset intakt då? Jo det tycker jag faktiskt.!

Jag tycker ju om dem, men just nu känns det mest som att de är i vägen och tar upp en massa värdefull plats i mitt vardagsrum. Hade jag bott i ett hus eller liknanade där det finns plats hade det ju inte varit någon sak för jag tycker ju om mina fåglar och jag vill ju innerst inne ha dem kvar.

Så hur göra?

Drömmen är ju att flytta till ett hus där det finns isolerade uthus där jag kan inreda så att fåglarna kan bo där permanent med anslutning till en utevoljär så att de kan välja att gå ut och in som de vill.

 

Drömmen.

Ovido - Quiz & Flashcards