Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Pernilla - 30 juli 2012 22:44


Idag har det varit en fin dag.

En efterlängtad sol hängde på himlen och värmde mitt bleka skinn.

Började dagen med att putsa lite fönster innan Fia tittade in och vi placerade alla djuren utomhus för lite d-vitamins häng.

När de varit ute en stund slängde vi in dem igen och hoppade upp på cyklarna för att trampa ner på Näcken där vi handlade på oss lite fika och sedan satte vi kurs mot Sessvik.


 

(bilden är mörk för att solen lyste från det hållet så det är alltså inte kväll)


Skulle tippa på att temperaturen i vattnet var på +20 grader iaf, jätteskönt! Och det blev alltså premiärdoppet för i år. Har faktiskt inte haft tid förrän nu och när jag väl varit ledig har vädret varit dåligt.

Cyklade hem sen igen och åt lite biffar till middag innan jag fortsatte att städa igen. Putsade resterande fönster, plockade och dammsög medan Fia var så snäll och diskade!   

Sedan blev det soffmys framför tv´n och nu har hon ganska precis åkt hem igen så nu ska jag spendera resterande tiden av denna dag i sängen med en bok. Perfektion!


 


Det har varit en bra dag och jag har inte haft möjlighet att tänka alltför mycket förrän nu och det är nu det blir lite jobbigt.

 

Vart är du och varför är du inte här?

Skapa flashcards