Alla inlägg den 17 juli 2012

!?

Av Pernilla - 17 juli 2012 17:37


Blev inge Mora med Linda idag.. den där dåliga känslan över att åka bil ville inte ge med sig..

Blev en tur ner på byn istället och inhandla lite mat som nu ligger i ugnen och grillas.

Jag måste bara fråga... vem i själva faan är det som är ner på Näcken och köper all jävla pepsi max!? Vet inte du att den är min! My preciousssssss...

 

Bilen vi har åkt med idag är skitbra, mest skit.

Ska ta en bild av dekalerna som sitter på den sen och visa här.. man tror nästan inte att det är sant.

Jag sa alltid att jag aldrig skulle sätta mig i en epa men tro fan om den här bilen kanske räknas som en epa iaf. Ingenting funkar och basen är så otroligt bra att plåten skallrar.. är inte det typiskt en epa? det med basen då först och främst och sen kanske dekalerna också.. -.-'

Usch. Jag känner mig smutsig. Kanske borde duscha och skrubba mig med stålull eller nåt.  haha.

 

Maaat.

Skapa flashcards