Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Pernilla - 15 juli 2012 17:23


Inget Lottas.

Ingen godispåse.

 

Men. Kanske något mycket bättre?

 

 

 

Kvällen är räddad!

 

Det blir lite "en tager vad en haver"

Och till kvällen får jag nog leta fram någon bra film i högen bredvid kaninburen..

såg att "Van the man" skulle gå på tv och det är ju inte riktigt min grej.. visst kan jag också tycka att iqbefriade filmer kan vara underhållande men där går min gräns.

Emma ligger och knoppar i sängen och Jessie sitter ute i det gröna, själv tittar jag på LA ink. Oh the drama!

Av Pernilla - 15 juli 2012 15:07


Lövley, ska bara ligga på soffan och titta på film hela långa dagen. Förutom ett litet avbrott nångång på eftermiddagen då det blir middag med Emma nere på Lottas. Idag är fuskdag för jag orkar inte bry mig. Planerar att köpa en mega godispåse att må bra tillsammans med.

Ibland kan det vara bra skönt att få lite andrum för sig själv.. till kvällen tänker jag spatsera runt i bara trosor (möjligtvis boxerkallingar) och linne eller en härlig sovtröja.

Saknar mig älskling så därför får jag vara lite truttig idag och trösta mig själv.

 

Jag älskar dig min fina B.   

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards