Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Pernilla - 11 juni 2012 23:18


Kom på att jag var ner på Näcken tidigare idag och gick in i fikarummet för att kolla över hur schemat ser ut över midsommar och såg att på självaste midsommarafton ska jag vara ledig. Jag tror aldrig att det har hänt förut. Jag är en sån som alltid haft kassatjänst den dagen. (förmodligen för att jag är så rutinerad och snabb) men i år är det tydligen min tur. Min tur att vara ledig och slippa. Slippa det förbannade fiolgnisslet samtidigt som man närmast skriker för att kominucera med kunderna. Att höra bensindatorn plinga när någon vill tanka är nästan omöjligt och det slipper jag bekymra mig över i år! HAHA!

Jag ska inte sätta en fotjävel över tröskeln den dagen! Jag ska sitta hemma vid mitt ursnygga nya bord på altanen och unna mig den där efterlängtade sillen, färskpotatisen, gräddfilen med gräslök och tunnbrödet med massor av salt smör.

Och även om jag egentligen alltid tyckt att det varit roligt att jobba midsommar av den enkla anledningen att den dagen går som tåget så slipper jag i år! Jag slipper!

Jaaaaa! Sill!


 

Av Pernilla - 11 juni 2012 21:03


Emma drar skruv i mitt altangolv då jag lyckats tappa ner insektsnyckeln, som på det råkar vara så jävla unik att det inte funkar att skruva bordet på någon annan!

AAARRGH!!


Insektsnyckelsjäveln!



   

När vi sedan började skruva igen, i det jävla bordet där delarna egentligen inte verkade höra ihop kom lillebror Jonathan och mamma förbi för att inspektera de nya utemöblerna.

Lillebror hamnade genast i arbete som synes. ;P


Observerare.



 

Slutresultat.

Nu ska det bara inhandlas en massa föärgglatt piff så blir det där nog hur bra som helst sen! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards