Direktlänk till inlägg 26 maj 2012

....

Av Pernilla - 26 maj 2012 11:30


Jag vet inte om jag orkar göra någonting alls idag.. jag har inte lust, ingen ork, inget driv och absolut inget intresse.

Jag vill bara vara ifred med mitt tomma hjärta och huvud. Det känns som att jag är väldigt ensam just nu.. Vart tog alla vägen?

Jag vill bort och lämna allting bakom mig idag. Slippa bli påmind.. Bara bort bort bort. Långt bort där avståndet från allt inte gör ont längre.

Jag behöver lite kärlek men har ingen att hämta, iaf inte idag. I morgon kanske..


Varför kan inget hända?

 
 
kackmarie

kackmarie

26 maj 2012 12:31

Men då. Du som varit på så bra humör innan. Sen olyckan. Efter det fick du lov o åt det andra fanskapet. Nu får det vara bra! Nu får B ta o komma te dig o få dig på andra tankar. Bara hålla om dig. Kram på dig Pulliz

http://mariekack.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Skapa flashcards