Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Pernilla - 24 maj 2012 19:33


Har haft en rätt fin dag idag. Solen har ju strålat så hemskt att mina ben blivit röda som på en kräfta.. -.-'

Mamma dök upp runt 13 nångång kanske och vi satt ute på altanen ett bra tag och stekte lite i solen (därav de röda benen som var det enda som stack ut i solen), klunkade vatten och pratade.

Sedan föreslog jag att vi skulle knata ner till Näcken och köpa en glass så då gjorde vi det. Satt utanför på "ljugarbänken" och smaskade medan chefen kom åkande och sedan slog sig ner hos oss för att prata lite. Mycket trevligt.

Satt där i minst 1 timme tror jag innan vi tog vägen genom vandrarhemsparken och doppade tårna i vattenbrynet, inte alls så kallt som man kunde tro! Sedan blev vi utskällda av föreståndarinnans Kingcharles spaniel Sluggo och blev erbjudna att ta en kik inne på det renoverade vandrarhemmet så det gjorde vi. Mkt fint var det där inne och alla rummen har sin egen färg! Skitmysigt!

Fortsatte hem igen och sedan hoppade mamma på cykeln och trampade hem till sig igen medan jag åt lite mat och sjönk sedan ner i HP och läste lite igen.


Nu ska jag kolla igenom Jotex efter något fint hade jag tänkt! :D hiih!

Lönen kom nämligen idag! :D

Av Pernilla - 24 maj 2012 09:52


Trodde jag skulle gå åt i morse när jag gick upp och skulle sätta upp håret i en liten knut i nacken.

Ajajajaj! Det är nog by far det svåraste problemet jag ställts inför hittills. Att gå på toaletten var en baggis i jämförelse.

Att dra upp persiennerna var också ganska jobbigt när jag tänker på det.. Hmm.. Nej håret var värst!


Tummen verkar vara liiite mindre svullen men den är fortfarande stel och om jag råkar röra lite på den stramar det som fan och göra ont. Så mycket för ett snabbt tillfrisknande.. pyttsan.

Kan inte tänka mig att det blir nåt jobb de närmsta dagarna då jag högerhanden är helt useless..

Blev så frustrerad igår att jag fick lov att klämma ut några tårar.. kanske var det lite chock och rädsla som kom ut också.

Men jaja.

Känner mig fortfarande högst irriterad och skulle vilja skrika lite obcena ord.. jag vill jobba, måste jobba. Pengar pengar pengar.

Varför fick jag lov att ta emot med tummen? K**EN!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards