Alla inlägg den 9 april 2012

Av Pernilla - 9 april 2012 23:59


Han är här!! :D


Massa god mat i magen och inte för att glömma den mummiga desserten! Så lyckat!

Har legat i sängen och kramats en massa, tittat på lite serier och sedan legat i sängen resten av kvällen och tyckt om varandra. Pratat en massa om framtiden och alla möjligheter som kommer öppnas upp när det finns körkort med i bilden!

Fy fan vad jag längtar! Som drömmarna ser ut just nu blire nog hus i Skattungbyn då, med en tillhörande gård så att jag kan få komma igång och ha lite djur. Det blir nära både till mitt jobb och till hans (även om det blir betydligt närmare mitt så blir det ändå lite kortare till hans än om vi skulle bo i Furudal).

Det blir lite mer rättvist på så sätt. Orsa tänker jag absolut inte bo i och Mora finns inte ens med på min världsbild som potentiell boplats igen. Nej nej. Jag ska ha natur alldeles utanför dörren!

Där mår jag bäst och han verkar ju inte ha något emot det heller då vi diskuterat det ett tag.


Jag bara längtar och längtar tills vi tar nästa steg på våran resa! Jag vill så gärna bo i hus, det finns så mkt möjligheter med det. En egen gård där man kan gå runt och riva i vad fan man vill! Det kommer finnas en grupp höns och några katter, senare kommer det också finnas en liten grupp afrikanska dvärggetter och förmodligen en hund. Kanske någon anka också. ^^

Oooh vad jag längtar!! Jag vill ha körkort redan nu!

Känner mig så taggad!


I morgon blire att gå upp tidigt för att ta bussen till Rättvik där jag ska klampa in hos närmsta optiker och göra en synundersökning som komplement till övningskörningspappren.


Min fina åker ännu tidigare i morgon och kommer förhoppningsvis tillbaka på onsdagen igen. Eller det är bäst för honom det! ;D


 

Av Pernilla - 9 april 2012 10:45


Oooh så skönt att vakna i ett skuggigt rum under ett varm täcke när temperaturen alldeles utanför nog inte är mer än 15 grader. ^^
Lyckades iaf sova till 09.38 och det var så väärt!

Har sedan dess legat här och glott lite i förhoppningen om att Magazinet skulle vara öppet idag men det var det ju såklart inte. Det är det dumma med röda dagar mitt i veckan..


Ska väl häva mig upp strax och se vad kylskåpet har att bjuda på för frukost.. har ingen aning vad som finns riktigt.. men hungrig är jag iaf!


Nu är det bara väntan som gäller,, att B kommer hem igen!   

Ovido - Quiz & Flashcards