Alla inlägg den 7 april 2012

Av Pernilla - 7 april 2012 10:49


Igår slutade jag redan 15 så direkt jag kom hem började jag steka prinskorv och koka ägg.

Det blev lite påskmiddag sådär för mig själv, ganska mysigt men jag hade ju föredragit om B varit med.


 


Tänkte göra det på riktigt LCHF- vis men det blev lite svårt då de flesta av grejerna innehöll mer kolhydrater än vad som egentligen är bra. Enligt LCHF ska man inte äta mer än 5g kolhydrater i varje måltid (om man ska vara sträng) och enbart prinskorven innehöll 5g. Kände att jag också ville ha något lite blötare till allt det "torra" så jag unnade mig lite rödbetssallad och hur mkt kolhydrater det innehöll ska vi inte gå in på. :P


Nu ligger jag iaf i sängen, lyckades sova till 10.17 ungefär så jag känner mig riktigt utvilad. Har sovit riktigt bra och inga spöken har hälsat på mer sen B åkte härifrån sist. Han kanske tog dem med sig? ;P


Har ingen aning om vad jag ska göra idag men det blir definitivt inget avancerat för nåt sånt orkar jag nog inte med just nu. Har jobbat så förbenat mycket den sista tiden (nog för att jag är tacksam för det) så jag behöver några dagar som inte är planerade. Som bara får bli som de faller sig.

Om det är varmt ute idag ska jag nog sätta mig i solen en stund iaf..


 

Såhär fin var himlen utanför jobbet en kväll när jag slutade sent!


Tror kanske att jag ska försöka skriva lite idag.. måste iaf städa hos fåglarna, vill ju inte att det ska lukta laggård i tv-rummet. :P

Sen blire väl lite diskning också.. men sen vet jag inget mer.

Frukost först kanske!


 


Ha en fin dag!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards