Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Ledig.

Av Pernilla - 27 mars 2012 12:57


Idag är jag ledig och lyckades ligga kvar och sova i sängen till ungefär 10.15, otroligt nice. Eftersom det regnat och varit mulet var det ovanligt mörkt i sovrummet så jag gissar på att det var därför jag kunde sova så länge och så ostört av fåglarna. ^^

Gick upp strax efter det och kände en sådan ofantlig lust till att åka på en utflykt eller nåt så jag hörde av mig till Emma och så hoppade jag upp på cykeln och åkte hem till henne. Så nu har vi bestämt att vi ska åka till Mora och handla lite efter att hon uträttat ett ärende.

Blir najs. Funderar på att åka ut till Jysk och köpa ett väldigt billigt café-set som jag kan ha ute på framsidan, eller kanske på altanen så länge tills jag lyckats jobba ihop mer pengar så att jag har råd att köpa en riktig grupp att ha där. För alla lata, varma, sena sommarkvällar alltså. :D

Igår nynnade B på en Britney Spears låt och idag kan jag inte låta bli att lyssna igenom en best of skiva med henne.. ;P Hon var ju faktiskt inte så dålig när det väl begav sig för ett par år sedan. Väldigt trallvänligt. :P haha.

Imorgon jobbar jag och sen jobbar jag ända till på måndagkväll nästa vecka. Och sen har jag tre dagar till den veckan.. kommer bli fint i pungen!


Smell ya later!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards