Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Niize.

Av Pernilla - 26 mars 2012 23:12


Så jäkla nice att man klippt sig idag, är skitnöjd! (får lov att komma bild sen om det är nödvändigt)
Sen kommer det mer bra!! :D Ska få jobba några dagar nästa vecka också, över påsken vill säga. Hur fint är inte det? Jag är i ett ganska stort behov att pengar, annars känner jag mig inte säker. Då blir jag rädd att jag inte ska klara det här iaf.
Och sen hoppas och hoppas jag att jag och pappa inte ska behöva gå den där jäkla kursen för att få övningsköra.. B svamlade i nåt att hans pappa inte behövde gå den öht då har redan blivit godkänd som handledare tidigare till B.. och så stod det något med att handledare inte behövde nya papper även om elevens papper gått ut så jag hoppas det innerligt och hett! Hoppas att han kan ringa till transportstyrelsen eller vart fan det är man ringer och hör när han kommer hem igen. Blir det så lekande lätt så är det bara jag som ska beställa tid hos optikern och kolla ögonen och sen är det bara att ge sig ut på vägarna igen! Känner mig så himla taggad just nu! Önskar och önskar att det ska gå vägen den här gången!  

 
 
kackmarie

kackmarie

27 mars 2012 15:09

Ja herre Jisses va dom ändrat allt när man ska ta körkort. Känns som jag tog på stenåldern. :P
Bild vill vi se ja!!

http://mariekack.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards