Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Vilken dag..

Av Pernilla - 25 mars 2012 22:12


Har börjat fundera på ifall det kanske far runt ett virus i kroppen på mig eller om jag kanske tål sprit sämre än vad jag först trodde..
Har vart jättetrött idag och haft lite små ont i huvudet nästintill hela dagen.. har inte orkat något alls och humöret ska vi inte tala om.
Skulle ha vart med på "överraskningsparty" till chefen som fyller år men jag orkade inte.. alldeles slut.. Tror jag ska stänga av mobilen innan jag lägger mig nu ikväll så att den inte kan ringa och väcka mig innan jag hunnit vakna av mig själv.

Den här dagen vill jag vara glömma tror jag.. fast att det vart soligt har det mest känts grått och hade jag kunnat hade jag legat i sängen hela dagen. Måste försöka sova ut i morgon..

Har klipptid i morgon också vid 15.45 och när jag är klar där ska jag ner till Näcken och jobba lite varor med M. Sen är jag ledig tisdag och så jobbar jag ons och ända till söndag innan jag är ledig i en+ vecka igen.

Min lilla B kom hit idag också så nu ligger han här bredvid och snarkar gott.. stackarn har jobbat natt till idag och har tvingat sig att vara vaken hela dagen.. inte riktigt klokt. Men nu har han gett upp iaf.  
Började kolla på en ny serie idag tillsammans med honom som hette "Touch", den verkar ganska spännande men det känns som en sån där serie som inte kommer hålla hur länge som helst då det kommer bli ganska mycket samma- lika. Men vem vet, jag kan ju ha fel.

Om jag är ledig i April mellan datumen 16-23 kommer jag/vi nog vara hundvakt åt den beryktade Bazooka! Jösses. Jaja det blir väl bra det också, då får jag ju ut å gå massor så man ska väl inte klaga.

Nu vet jag inte vad jag ska göra och hur trött jag än är så vet jag inte om jag kommer kunna somna på direkten... problems.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards