Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

Kroppshår.

Av Pernilla - 13 mars 2012 18:42


Har inte gjort ett förbannade jota idag.. Eller jo, jag har diskat men resten av dagen har jag setat framför Skyrim.
Det har vart fint väder men jag har inte haft någon lust att gå ut.. jag har bara känt mig trött och nere..

B kom tillbaka kl 18.00 och nu ska vi göra LCHF- lasagne.. det första som hände när han skulle göra "pastan" var att, när han satte i kontakten till min bakmaskin så var spaken redan inställd på en fart så den började såklart snurra och hela jävla visphuvudet vreds till oigenkännerlighet. Det bankar och smäller nu när man vispar.. bra där..

Sen upptäckte jag till min stora förskräckelse att jag har beställt en film som jag tydligen redan hade och min order har redan skickats till "packas" så det är försent att avboka den.. The good things just keep on coming...



Det enda som skulle kunna vara bra för stunden är Lina med hår under armarna! http://www.aftonbladet.se/nyheter/articl...rticle14513170.ab
Vad är det egentligen som är så provocerande med kroppshår på en kvinna? Det är ju något helt normalt.

Jag tycker det är så jävla bra att det finns tjejer därute som vågar stå emot alla förväntningar som finns på kvinnan och hennes kropp. Hur den ska se ut och hur den ska vara för att man ska passa in! Och för att de orkar peka finger åt alla idioter som tycker att de har rätten att förnedra och kränka bara för att man håller sig utanför ramarna för rådande normer och vågar vara sig själv! Jag själv är en stolt "hårunderarming" som inte har rakat mig under armarna på heeeela vintern och jag har inga planer på att börja igen heller. Så då vet ni det. Kanske borde göra som alla andra och lägga ut en bild på min håriga armhåla också? För att visa mitt stöd.

HEJA LINA för att du är så stark! Vi är många som står med dig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards