Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Pernilla - 6 mars 2012 23:37


Nu har vi tryckt i oss massa god mat med tillhörande efterrätt, tittat på film och bara myst. Är trött nu så jag återkommer i morgon ist med en mer ingående beskrivning och någon bild.


God natt!   

Av Pernilla - 6 mars 2012 12:30


Sitter i mitt lilla kök och sniffar på de ljuvliga tulpanerna som jag unnade mig igår när jag och Fia gick ner en sväng på Näcken för att handla.

 

Gick ner och handlade lite tacos-mat som vi skulle göra innan det var dags för henne att åka hem igen. Hade varit sugen på det i flera dagar så det var en ren fröjd att få stoppa i sig lite kryddig köttfärs med grönsaker och annat kladd! :D


 

Nu sitter jag och väntar på att B och svärfar ska komma med en tv och massa annat skoj som jag har längtat efter!

Buketten jag köpte igår är tänkt som lite kompensation då jag i min vildaste fantasi inte kan tänka mig att jag kommer få några blommor av B trots att vi ska fira 7årsdag idag...


Avslutar med en bild på Fia och så skriver jag säkert senare idag och kommer med lite fler bilder!


 


Hejsvej!

Ovido - Quiz & Flashcards