Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Pernilla - 3 mars 2012 20:11


God kväll!


Då låg man hemma i sin egen säng igen!

Usch vad jag är trött nu, känner mig alldeles färdig. Kommer nog inte bli några som helst problem att somna ikväll.

Det var in otroligt mycket folk på eftermiddagen, hjärnan fick arbeta på högvarv! En hel hög med människor skulle ha korv och dem fick M ta hand om medan jag stod i kassan med en lååååång kö folk. Då kände man att det hade varit bra om vi var en till, det hade flutit på lite bättre då. Det gick ju men det gick inte lika snabbt som vanligt.. :p Och när alla de hade gått kändes hjärnan som ärtsoppa. Då hade jag kunnat stängt och gått hem för så mycket energi krävde det! Men det var härligt på nåt vis också.. det blev ännu mer sommarkänslor än det var igår för idag verkligen kryllade det av människor.



I morgon börjar jag 10 och sen jobbar jag inget mer förrän fredag, behöver vara liite ledig nu känner jag.

Ska bli skönt att kunna ta sovmorgon om man känner för det!

Ska nog ringa till S på måndag också och boka klipptid. Har känt ett tag nu att det är dags att förnya sig lite..

Håret har blivit så slitet.

Men jag har ingen aning om vad jag vill ha.. ledorden kommer vara något roligt/busigt som inte kräver att man står och sprejar och håller på för att det ska bli fint.

Gissar att det kommer bli mkt uppklippt för det gillar ju jag. ^^ 

Men hon är ju utbildad frisörska så hon borde ju kunna se på en vad man skulle passa i.



Har nyss stekt på lite baconburgare så nu är jag mätt o glad och tvättmaskinen står inne i badrummet och vibrerar med jobbtröjorna.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu för det hade inte kommit några serier.. Hmhm.

Tycker att det kan bli måndag nu för jag behöver kramas och få lite kroppskontakt.


Tror jag ger mig nu.


Smell ya later!

Av Pernilla - 3 mars 2012 11:11


Förtillfället känner jag mig mycket nöjd med mig själv.. ^_____^

Sockersuget är borta igen, jag har varit strikt som få (med undantag av liten gul kiwi härom dagen) och jag har lyckats gå ner 6,3 kg allt som allt. ^^

Och då ska man ta med i beräkningen att jag fuskade och åt en massa choklad och annat socker/kolhydrat- stinnt den där veckan så då gick jag med all säkerhet upp några kg igen. Men det tänker jag strunta i för just nu är jag bara glad att det går neråt. Hihi.  


Ska stoppa i mig lite frukost nu hade jag tänkt och sen får vi se om jag hinner sitta lite i solen! :D


Ha en skitbra dag för det tänker jag ha! (inte undra på att självförtroendet varit mkt högre på senare tid..!)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards