Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

My heart is just to dark to care.

Av Pernilla - 1 mars 2012 20:07


Vilket underbart väder det varit idag!



Dagen har gått fort som vanligt när man jobbar 10-19.30 och på rasten fick jag bara lov att passa på och sitta ute i solen en stund! Det var ju helt fantastiskt fint ute! Inte ett moln så långt ögat nådde! Slängde i mig luchen och sedan bar det av ut med foppatofflorna på i högsta hugg! Var ju kanske mindre skönt att få snö fulla skorna men jaja, vad är väl en bal på slottet?

 


Blev alldeles rosig och varm om kinderna och det var riktigt idylliskt

då en liten mes satt i trädet intill och kvittrade på för mig.

Pratade med en kund idag då denne frågade om jag hade en fågelbur jag ville bli av med och om


jag kanske t.o.m hade undulater jag ville göra mig av med.. och det har jag ju men det tar emot väldigt mycket av bara tanken på att göra mig av med Grå.. Men samtidigt har jag ju gått i de funderingarna ett tag nu och jag känner att jag hellre vill satsa på finkarna nu.. så får se om tjejen ringer i morgon eller kanske på lör förmiddag.
Prata kan man ju alltid göra och jag kommer ju inte göra mig av med dem lättvindigt. Jag har en hel del krav som måste uppfyllas om jag ens ska kunna tänka mig att ge bort dem till någon.!


Ska strax till o packa väskan för i morgon ska jag tydligen sova hos mamma.. -.-'
Hon var på mig och frågade redan igår, tror inte hon tycker om att vara ensam hemma eller så tycker hon om att vara runt mig så mycket. ? :P

Har nyss klämt i mig god mat och nu skulle jag kunna tänka mig att ta en dusch och sedan krypa ner i sängen..

Vill att det ska bli måndag så att B kommer.   


 
Det var så fint ute att man hade lust att gråta glädjetårar! :D



Smell ya later!


 
 
kackmarie

kackmarie

3 mars 2012 10:18

Härliga bilder!!

http://mariekack.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards