Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Pernilla - 25 februari 2012 11:44


Fiint ute idag! Solen lyser, himlen är blå och fåglarna utanför kvittrar på. (jamen sedärja, där fick jag till ett rimm såhär på lördagförmiddagen.. ;P)

B har kommit och jag panikdammsög lite innan han och svärmor kom in på en kopp kaffe. Jag lyckades göra kaffe i pressen fast att jag varken har mått eller har gjort kaffe i en sådan förut. Blev tydligen helt perfekt iaf så det var ju garanterat bara tur.

Har nyss slängt in en omgång tvätt i maskinen och lyckats äta en halv grillad kyckling till frukost..

Senare ska vi försöka oss på att göra blomkålsmos med frukostkorv, blir nog spännande!


Ja just det! Måste berätta hur duktig jag är också! B tog med sig flera wienerbröd och en kartong med semlor och jag har lyckats stå emot! Jag vill inte ha! Jag har inget sug! och det är så jäävla fint! Jag kan säga nej! Det tror jag inte om mig själv alla gånger men jag är så stolt över mig själv just nu. Fiiint skit!

INGET MER SOCKER FÖR MIG! (förrän det blir att dricka vin på ljumna sommarkvällar ute på altanen såklart ^^)


Nu ska jag kramas!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards